השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

תארו לעצמכם...

תארו לעצמכם שאתם יכולים לחלק פלאיירים ופרסומות ישירות לסלולרי של התושבים?

תארו לעצמכם שתוכלו להחליט אם גברים או נשים יראו את הפרסומת, או אולי שניהם?

דמיינו שאתם מחליטים אם האנשים יראו את זה בבית או בעבודה.

דמיינו שאתם בוחרים לאיזה גילאים יגיעו הפרסומות, או כמה פעמים כל אחד יראה את זה.

דמיינו שאנשים נוספים רושמים את הילדים למוסדות שלכם, משפחות נוספות מביאות את הילד להתכונן לבר מצוה, בתים נוספים בודקים את המזוזות וקונים תפילין, תושבים נוספים מתעניינים בפעילות שלכם, וכל זה באמצעות דף הפייסבוק של בית חב"ד…

עכשיו תפסיקו לדמיין ותצטרפו

קרא עוד...

למה בית חב"ד צריך דף פייסבוק?

אנשים שמתעניינים במה שיש לבית חב"ד להציע, יכולים להתעדכן באופן אוטומטי בתכנים שמועלים בדף. זה מגיע ישר לעמוד החדשות של הפייסבוק שלהם.

אנשים מחפשים כל דבר בפייסבוק, וכשהם מחפשים שם את בית חב"ד ולא מוצאים, הם מבינים שכנראה לא מדובר במשהו חשוב ובטח לא נגיש.

אנשים גם מחפשים אתכם בגוגל, ודף הפייסבוק שלכם צריך להיות שם בתוצאות. באופן כללי, תמיד טוב שדף התוצאות הראשון עליכם בגוגל יהיה מלא רק בדברים שלכם, ולא בדברים שאחרים כתבו עליכם.

בפייסבוק ניתן גם לשלב דפי נחיתה או טופסי גוגל על שירותים שונים, עם אופציה להשארת פרטים. הפרטים מגיעים אליכם ולכם נותר רק לחזור בהקדם למי שהשאיר פרטים.

אנשים יכולים ליצור אתכם קשר, לפנות אליכם, להגיב ולשאול על פעילויות ושירותים, למצוא שם את מספר הטלפון שלכם כמובן, למצוא מידע על כל פעילות או שירות, לשתף מידע מעניין עם החברים שלהם וכן הלאה.

קרא עוד...

קמפיינים בתשלום

המערכת של פייסבוק מסננת את התכנים החינמיים שמעלים לדף ולא מאפשרת לכל דבר להגיע לכל אחד, זאת על מנת שאנשים יקבלו רק מה שממש מעניין אותם.

דפים ציבוריים עם מאות חברים יכולים להעלות תכנים והם עדיין יגיעו רק לכמה עשרות מהאוהדים שלהם. לכן, כדי להביא באמת לקוחות נוספים ולהשיג תוצאות, חייבים לפרסם בתשלום.

הפרסום בפייסבוק מגיע בדיוק לאנשים שאנחנו צריכים ובוחרים. אנחנו יכולים לבחור לפרסם רק לאנשים שגרים בעיר שלנו, להחליט אם להפנות את הפרסום לגברים, לנשים או לשניהם, באיזה גילאים ובמה הם מתעניינים.

לכל בעל עסק או עמותה יש סכום שהוא משקיע בפרסום. אין היום בעל עסק או עמותה שלא משקיע חלק מתקציב הפרסום – בפייסבוק. יש שני דברים עליהם יש צורך להשקיע כסף בפייסבוק:

תשלום למנהל הדף (עבודת מנהל הדף תפורט בהמשך).

הוצאה על "קמפיינים בתשלום".

ההמלצה בדרך כלל היא להשקיע מינימום 200-300 ₪ בחודש על פרסום ממומן. הכסף הזה הולך ישר לפייסבוק, לא למנהל הדף. הוא לא קשור לדמי הניהול. כמובן שאפשר להחליט להשקיע פחות, או לבחור באיזה תקופות להשקיע יותר. הבחירה כמה להשקיע בזה אם בכלל – היא שלכם.

בתחילת דרכו של הדף כדאי לפרסם כל דבר. הפרסום הממומן מאפשר להזמין אנשים נוספים לאהוב את הדף וכך לקבל את תכניו לתוך החדשות שלהם. אם אין לדף מספיק אוהדים עדיין, חייבים להשקיע בזה בהתחלה, אחרת לא יהיו דרכים רבות להוסיף חברים לדף.

בהמשך יש המון דברים שכדאי לפרסם: בל"ג בעומר תוכלו להגיע בכמה מאות שקלים לאלפי אנשים. הם יתקלו בפרסום הזה בנוסף לעיתון, לפלאיירים וכל השאר, וזה יגדיל את הסיכוי שהם יבואו לתהלוכה. בקיץ ניתן לפרסם על הקייטנה, לא אחרי שפרסמנו קמפיין על רישום לגנים, עם טופסי השארת פרטים כמובן. גם על שירותים כמו בדיקת תפילין ומזוזות, חוג בר מצווה וכל השאר. לא חסר…

הקמפיינים בתשלום יוסיפו לכם עוד לקוחות, גם לשירותים בתשלום של בית חב"ד וגם לפעילויות אחרות.

העבודה שלנו

למה צריך לשלם למישהו שינהל את הדף?

לא חייבים. מי שיש לו זמן, חשק וידע, יכול לדאוג לכך שהדף שלו ייראה טוב, שיהיו בו כל הפרטים והדרכים ליצירת קשר, שהפוסטים יעלו בתדירות מתאימה (לא כמה ביחד ולא פעם בשנה…), שהם יהיו כתובים בצורה מעניינת עם תמונה משכנעת, לענות לתגובות, להודעות הפרטיות, לבנות קמפיין, לעקוב אחרי התוצאות שלו וכן הלאה.

מי שאין לו זמן, חשק וידע להנ"ל ועוד, צריך מנהל לדף.

מה העבודה שלנו?

הפרופיל האישי לא נועד לפעילות יתירה אם השליח לא מעוניין בכך. הוא נועד להקמת הדף הציבורי דרכו, להזמנת חברים לאהוב את הדף, לשתף דברים מתוך הדף גם בפורומים פייסבוקיים אחרים ("קבוצות") של אותה עיר ועוד. זה כלול בעבודה שלנו.

מילוי הפרטים השונים, דרכים ליצירת קשר, תמונות מתאימות לרקע ולפרופיל וכמה פוסטים בשביל ההתחלה.

א. יצירת לפחות שלושה פוסטים בשבוע (יכולים להיות יותר, זה תלוי בכם, פרטים בהמשך), על נושאים כלליים הקשורים לחב"ד, על הפעילות הספציפית שלכם וכן הלאה.

ב. תגובות לפניות בהודעות אישיות ובתגובות. אם יש צורך, נפנה אליכם את הפניה או את הפרטים של הפונה.

ג. כניסה לקבוצות של העיר / השכונה, והכנסת תכנים מתוך הדף – לקבוצות.

ד. הזמנת חברים שאהבו פוסטים – לאהוב את הדף.

א. כתיבת הקמפיין.

ב. יצירת טופס השארת פרטים אם יש צורך.

ג. בניית קהל היעד והתזמון המתאים.

ד. מעקב אחר התוצאות.

ה. הזמנת חברים שאהבו את הפרסום לאהוב את הדף ובכך להגדיל את קהל היעד, וכן הלאה.

 

ניהול הקמפיינים יהיה בכפוף לתקציב אותו אתם תקדישו לעניין. התשלום לפייסבוק נעשה באמצעות השארת פרטי חשבון האשראי שלכם דרך החשבון האישי שלכם – את זה נעשה בקמפיין הראשון שתאשרו. הכסף לא עובר דרכנו. בסיום כל קמפיין פייסבוק מוציאה חשבונית אותה ניתן להדפיס.

העבודה שלכם

אנחנו נעלה לדף פוסטים כלליים הקשורים ליהדות ולחב"ד. כדי שנוכל להעלות גם פוסטים הקשורים לפעילות הספציפית של בית חב"ד שלכם, יהיה צורך לקבל מכם כמה דברים:

  1. מידע כללי:

לתת לנו מידע על כל שירות קבוע של בית חב"ד, כמו גני ילדים, חוג בר מצווה, בדיקת תפילין, מפעלי חסד, שיעורים, פעילות לילדים וכן הלאה.

  1. תמונות:

לתת לנו מאגר של תמונות אותן נוכל להעלות מפעם לפעם בהקשרים שונים בצירוף פוסטים אקראיים אותם נכתוב.

  1. עדכון שוטף:

לעדכן אותנו כל הזמן על פעילויות ספציפיות: מתי יש שיעור (כדאי יום קודם), איך היה השיעור (עדיף עם תמונה), תמונות מפעילות מיוחדת שהיתה בגן היום, זמני התפילות בשבת הקרובה בבית הכנסת של בית חב"ד, סמס שבועי אם השליח שולח, מי זכה בפרס מעשרת הדברות או מהתהלוכה (תמונה!), תמונה מביקור של ראש העיר במוסדות שלכם וכן הלאה…

  1. אירועים אישיים:

גם דברים אישיים כדאי לשלוח, כמו אם נולד ילד לשליח, או מקורב מהמעגל הראשון שלכם שהתחתן, או קיבל תעודת הצטיינות בצבא…

ככל שתשלחו יותר דברים, תהיה יותר פעילות בדף. ככל שתפרסמו יותר קמפיינים בתשלום, הדף יהיה פעיל יותר.

קרא עוד...

רוצים להביא עוד לקוחות לבית חב"ד?
רוצים לשאול שאלות?
צרו קשר עכשיו:

נבנה ע"י בונה עולם